ben aşı oldum sen de olacaksın terörü

wackusers
bu terör şuna benziyor. biz trakyalılar yedi kuşağa kadar akraba evliliği yapmayız türkiye cumhuriyeti de akraba evliliğini yasaklamalı.

evet faşist kardeşim. ekşi sözlükte akraba evliliği ile ilgili entryleri bakarsanız bu aşı maşı olayından sonra yasaklansınlar sapıklıktırlar sanane amk sanane. ben teyzemin kızıyla evlenirim. ya korunur ve çocuk yapmam ya da çocuk yapmadan bı doktora gidiveririm. böylelikle çocuğum sakat olmaz.

akraba evliliği hukuken yasaklanır da ne olur ? bu toplumun sosyolojik yapısı çöker. sen kuzenler evlenemez dersin adam gider amca hala dayı teyze kızına dini nikah kıyar gene çocuk yapar
(bkz: özbekistan)

dini nikahı evlilik öncesi yapanlara cezai yaptırım olacak diye yasa çıkarsan adam doğuda gene gizli gizli yapar. nerden mi biliyorum ? adana'da yaşıyorum ve sokağa çıkmak yasaktı. ama maskesiz elini kolunu sallaya sallaya gezen polisler var. bu yüzden bile akraba evliliği bu ülkede yasaklanmaz. lan norveç gibi gelişmiş bir ülke bile yıllardır propagandasını yapmasına rağmen yasaklamıyor bu evlilikleri.mardin şırnak fln direk ülkenin doğusundan bahsetmedim bile. adana veya kocaeli vb. şehirlerin mahallelerinden bahsediyorum.

üstelik böyle bir yasak haber bile olsa efe aydal gibi dinsiz adamlar bile etik bulmaz bunu. karşı çıkan bir sürü insan olur.

işte böyle bir ülkede aşı zorunluluğu buna benzer işte. lan fransa'da isyanlar başladı bile. bu ülkede işlemez o yasaklar. ha devlet aşılar benim sorumluluğum altında fln derse gider olurum aşımı.

o komplo teorileri bizde de var. beyne takılan çipler fln. ekşi sözlükte aşı ile ilgili entrylere bakıyorum bir de `kuzen ile evlenmenin yasaklanması gerekliliği` başlığındaki entrylere bakıyorum bu aşıdan koronadan sonra millet iyice faşist olmuş. demek ki komplo teorileri bi noktada doğru. bence illa aşı olmayana yaptırım uygulanacaksa aşı yapan adamların kafasında nokta olur. aşı olan olmayanı dışlar. Ya da aşı olan adamla olmayan adamlar farklı yerlerde olacak diye toplum 2ye ayrılır. en fazla bu olur bu ülkede. ötesi olamaz. sonuçta burası yazısız kuralları ile siyasal islam 5.0 uygulanan bı ülke. 9 yaşındaki amca kızıyla dini nikâhın yasal olduğu ama `murat başoğlu` yeğeniyle facesitting yaptı diye ensest suç sayılsın diyenlerin ülkesi bura. lan çok hevesliysen sen git fransa'ya. bu sözlüğün kalitesini düşürmekten başka bi halta yaradığınız yok.

bir alıntı

neden bekliyorsun?


aü sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol